به سلامتی دلم .......


عاشقت میشم

به سلامتی دلم ...    

        که برای کسی دل تنگ شده...

                 که حتی ...

            روحش هم از این دلتنگیم ..

                    خبـــــــــــــر نداره....                                                                                                        

 رفت؟؟

به سلامت.....

من خدا نیستم که بگویم صد بار اگر توبه شکستی باز آی!

آنکه رفت به حرمت آنچه با خود برد حق بازگشت ندارد....

رفتنش مردانه نبود لااقل مرد باشد و برنگردد...

خط کشیدن بر من پایان من نیست ..!

 آغاز بی لیاقتی اوست....!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

 

همه گفتن:عشقت داره بهت خیانت می کنه!

 

گفتم:می دونم! 

گفتن:این یعنی دوستت ندارهاااا!

 
گفتم: می دونم!

 
گفتن:احمق یه روز میذاره میره تنها میشی !

 
… گفتم:می دونم! 
 

گفتند:پس چرا ولش نمی کنی..؟!

گفتم:این تنها چیزیه که نمی دونم 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:,| 20:40 | ♥mobina♥|

De$ign:khanoomi